top of page
Regulamin

REGULAMIN USŁUG SZKOLENIOWO-ROZWOJOWYCH  EMPIRIA PRO MARTA ŁOZIŃSKA

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin ustalony przez Organizatora usług szkoleniowych (dalej:
Regulamin), którym jest przedsiębiorstwo EMPIRIA PRO Marta Łozińska, ul.
Bażantowa 2, 55-002 Gajków, NIP: 5992702072, REGON: 385707793, stanowi
wzorzec możliwej do zawarcia pomiędzy Organizatorem a Klientem umowy na
realizację usługi szkoleniowej (dalej: umowa) oraz sposób jej zawarcia.
2. Organizator usług szkoleniowych posiada odpowiednie uprawnienia, umowę
o współpracy lub umowę zlecenie z trenerem/-ami, doradcą/-ami na prowadzenie
usług szkoleniowych przedstawionych w ofercie.
3. Na potrzeby niniejszego regulaminu, ustala się następujące znaczenie terminów:
a) Organizator – przedsiębiorstwo EMPIRIA PRO Marta Łozińska; Nazwa skrócona
EMPIRIA PRO;
b) Usługa szkoleniowa – cykl, bądź jednorazowa usługa o charakterze otwartym
lub zamkniętym, prowadzone w formie szkolenia, kursu, e-learningu, blended
learningu itp.
c) Charakter realizowanej usługi:
 usługi otwarte – skierowane do wszystkich zainteresowanych uczestników, grup,
podmiotów;
 usługi zamknięte – skierowane dla określonego grona osób, grup, podmiotów
zainteresowanych, są to tzw. usługi dedykowane;
d) Uczestnik usługi szkoleniowej – każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca
wymagane przez Organizatora i określone w ofercie usługi niezbędne do udziału w
niej kwalifikacje; może być to osoba wskazana przez Klienta, sam Klient, bądź
Konsument; Uczestnik usługi powinien dokonać rejestracji na usługę szkoleniową,
bądź zostać skierowany przez swojego pracodawcę, uiścić opłatę oraz potwierdzić
swoją obecność na usłudze.
e) Klient – osoba fizyczna (w tym osoba prowadząca działalność gospodarczą), osoba
prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a
posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w
niniejszym regulaminie zakupiła usługę szkoleniową, a tym samym zawarła umowę na
świadczenie usług szkoleniowych przez Organizatora.
f) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający z usług EMPIRIA PRO w celu
niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą
lub działalnością zawodową (zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego); sposób zawierania
umowy z Konsumentem jest określony przez załącznik nr 1 do niniejszego
regulaminu.

g) Umowa na świadczenie usługi szkoleniowej – umowa pomiędzy Stronami, niezależnie
czy została zawarta przez złożenie zlecenia i jego przyjęcie przez Organizatora,
czy na skutek negocjacji prowadzonych przez Strony.
h) Strony – strony umowy, tj. Klient/Uczestnik i Organizator.
i) Ekspert – osoba realizująca usługę na zlecenie Organizatora, tu: trener, instruktor,
wykładowca, moderator, walidator itp.
j) Zgłoszenie – fakt przesłania przez Uczestnika prawidłowo wypełnionego formularza
zgłoszenia, znajdującego się na stronie Organizatora lub przez system BUR. Poprzez
dokonanie Zgłoszenia Uczestnik zobowiązuje się do udziału w usłudze oraz do zapłaty
za nią, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
k) Karta/Formularz zgłoszenia – dokument do wypełnienia przez Uczestników,
zainteresowanych udziałem w usłudze szkoleniowej, również przez delegowanych
pracowników Klienta. Przesłanie formularza zgłoszenia stanowi potwierdzenie
zapoznania się Uczestnika z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz jego
akceptację.
l) Miejsce realizacji usługi – zwyczajowo, w przypadku usług otwartych, jest to miejsce
określone w ofercie usługi; w przypadku usług zamkniętych, jest to zwyczajowo
siedziba Organizatora bądź inne miejsce ustalone z Klientem i trenerem.
m) Harmonogram – rozkład sesji, bloków, modułów, części usługi, przewidzianych
w ramach organizowanej usługi szkoleniowej.
n) Program – opis tematyki organizowanej usługi szkoleniowej, zamieszczony przy
ofercie usługi, dostępnej na stronie internetowej Organizatora oraz w Bazie Usług
Rozwojowych, zamieszczone na stronie internetowej
www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl.
o) Aktualne informacje o usługach szkoleniowych – Organizator wszelkie aktualne dane
dotyczące realizowanych usług szkoleniowych zamieszcza na stronie internetowej
EMPIRIA PRO oraz w Bazie Usług Rozwojowych, zamieszczone na stronie
internetowej www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl.
p) BUR – Baza Usług Rozwojowych, platforma prowadzona i nadzorowana przez PARP
(Państwową Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości), na której Dostawcy Usług mogą
zamieszczać usługi szkoleniowe z dofinansowaniem lub bez.
q) PARP – Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – podmiot administrujący
obsługę BUR.
r) Dostawca Usługi – zamiennie stosowany jako Organizator; Podmiot uprawniony
do organizowania usług szkoleniowych, w tym usług z dofinansowaniem z EFS w BUR.
s) Operator – podmiot udzielający dofinansowania na realizację usług szkoleniowych,
realizowanych z dofinansowaniem.
t) Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) – program ministerialny realizowany przez
powiatowe/miejskie urzędy pracy, celem podniesienia kompetencji zawodowych
przedsiębiorców i ich pracowników; możliwość uzyskania dofinansowania w wysokości do 100% wartości całej usługi; od 01.01.2026 realizowany za pośrednictwem BUR.
u) IBE – Instytut Badań Edukacyjnych, który opracował metody walidacji akceptowane
w BUR przez PARP.
v) Regulamin – niniejszy regulamin usług szkoleniowych.

 

§ 2

ORGANIZACJA USŁUGI SZKOLENIOWEJ

1. EMPIRIA PRO organizuje usługi szkoleniowe w zakresie i terminie szczegółowo
opisanych w ofercie usług, zamieszczonych na stronie internetowej przedsiębiorstwa
lub w BUR.
2. Organizator podejmuje wszelkie środki do starannego wykonania powierzonego
zlecenia.
3. Minimalna liczba Uczestników na usługach wynosi 1 osoba, maksymalna natomiast
8 osób. W uzasadnionych przypadkach liczba ta może ulec zmianie.
4. Program usługi wraz z harmonogramem jest przekazywany Uczestnikowi najpóźniej
w dniu rozpoczęcia usługi w wersji papierowej.
5. Ramowy program usługi szkoleniowej jest każdorazowo zamieszczany w ofercie,
dostępnej na stronie internetowej EMPIRIA PRO lub w BUR.
6. O wszelkich wprowadzanych przez Organizatora zmianach w realizacji usługi, Klienci
będą informowani za pośrednictwem e-mail lub/i telefonicznie.
7. Organizator zobowiązuje się zrealizować przedmiot Umowy w sposób wolny od wad.
8. Określone w Ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem zawierającym w sobie
wszelkie podatki i inne daniny publicznoprawne.
9. W ramach Umowy Organizator zapewnia przygotowanie pomieszczenia
dydaktycznego wyposażonego w odpowiedni sprzęt (jeżeli dotyczy), multimedialny
oraz materiały szkoleniowe – każdorazowo zgodnie z Ofertą. Pomieszczenie będzie
każdorazowo spełniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla Uczestników usługi
oraz osób prowadzących.

§ 3

ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ SZKOLENIOWĄ I ZAWARCIE UMOWY

1. Do usługi szkoleniowej może przystąpić wyłącznie osoba uprawniona, zgodnie
zobowiązującymi przepisami prawa, zdefiniowana w niniejszym regulaminie.
2. Zgłoszenie uczestnictwa w usłudze szkoleniowej odbywa się poprzez zgłoszenie
złożone w sposób elektroniczny na e-mail, bądź pocztą tradycyjną – najlepiej w
postaci karty zgłoszeniowej, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu, lub
podanie nazwy usługi, danych kontaktowych, terminu usługi przesłanych na e-mail
marta.lozinska@empiria-pro.pl
3. Podpisanie przez Klienta karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody
na zawarcie umowy z Organizatorem i nie wymaga podpisywania stosownej umowy.

4
4. EMPIRIA PRO potwierdza w sposób elektroniczny lub telefoniczny wpływ karty
zgłoszeniowej uczestnictwa w usłudze. Do wiadomości e-mail dołączone są dane
do przelewu oraz informacja o wynagrodzeniu należnym do zapłaty, a także o ilości
rat, ich wysokości i terminach zapłaty.
5. W przypadku usług realizowanych z dofinansowaniem, Organizator każdorazowo
podpisuje umowę, do której integralną częścią jest karta usługi, uwzgledniającą m.in.:
ramy czasowe i miejsce realizacji usługi, cel szkolenia, efekty kształcenia i kryteria
weryfikacji, metody walidacji i sposób jej realizacji, zakres merytoryczny usługi,
formy i metody pracy, materiały, narzędzia i pomoce dydaktyczne, ewaluację usługi i
inne istotne dla którejkolwiek ze Stron.
6. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem
usługi szkoleniowej (decyduje data wpływu zgłoszenia do Organizatora).
W uzasadnionych przypadkach, jeżeli Organizator usługi dysponuje wolnymi
miejscami na usłudze, może dokonać zapisu Uczestnika na usługę w dniu jej
rozpoczęcia.
7. Organizator zastrzega, że ust. 6 nie ma zastosowania dla usług realizowanych
z dofinansowaniem. Tu obowiązuje zapis na usługę najpóźniej na 1 dzień przed
rozpoczęciem realizacji usługi przez BUR.
8. W przypadku usług, na których liczba miejsc jest ograniczona, decyduje data
zaksięgowania wpłaty za usługę. Nie dotyczy usług realizowanych z
dofinansowaniem.
9. Organizator prowadzi listę uczestników rezerwowych, którzy są niezwłocznie
informowani o możliwości wzięcia udziału w usłudze szkoleniowej, jeżeli zwolni się
miejsce. Organizator jednocześnie zastrzega, że w przypadku osób rezerwowych
pierwszeństwo mają osoby, których udział w usłudze ma być dofinansowany w
ramach KFS, BUR lub innych programów, wykorzystujących środki unijne. Od osób
wpisanych na listę rezerwową Organizator nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
10. Uczestnik na etapie dokonywania zapisu na usługę zobowiązany jest złożyć
Organizatorowi właściwe oświadczenie poświadczające, iż spełnia niezbędne
wymagania uprawniające go do wzięcia udziału w usłudze, które zostały
sprecyzowane w ofercie przez Organizatora – jeżeli dotyczy.
11. Organizator może poprosić o udowodnienie faktu posiadania przez Uczestnika
wymagań, niezbędnych do wzięcia udziału w usłudze, które zostały wskazane w
ofercie (jeżeli dotyczy). W szczególności Organizator może poprosić o okazanie do
wglądu dokumentów poświadczających spełnienie wymagań. Stwierdzenie ich braku
skutkuje brakiem zawarcia umowy między Stronami, ze względu na niespełnienie
przez Uczestnika wymagań określonych każdorazowo w Ofercie.

 

§ 4

OPŁATA ZA USŁUGI SZKOLENIOWE

5
1. Cena usługi podana w Ofercie jest ceną brutto. W przypadku usług realizowanych
przez BUR obowiązuje cena podana w karcie usługi. W przypadku usług
dofinansowanych w ramach KFS obowiązuje cena podana w Ofercie lub na stronie
internetowej Organizatora. Zarówno cena podana w BUR, na stronie Organizatora,
jak i w Ofercie jest taka sama.
2. Organizator każdorazowo informuje Klienta o zasadach, wysokości i warunkach
rozliczenia za usługę. Umowa pomiędzy Organizatorem a Klientem następuje
w momencie zaksięgowania na koncie bankowym Organizatora całościowej zapłaty
za usługę.
3. Klient powinien uiścić należność za udział w usłudze najpóźniej na 7 dni
kalendarzowych przed realizacją usługi.
4. Klient uiszcza opłatę w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez
Organizatora. Jeśli Organizator nie określi tytułu przelewu, to należy wskazać nr FV
za usługę szkoleniową.
5. Brak dokonania płatności za usługę w wyznaczonym przez Organizatora terminie
i wysokości skutkuje brakiem jego zapisu na usługę, a tym samym brakiem możliwości
udziału w usłudze.
6. Organizator zastrzega sobie, że termin wskazany w ust. 3 może ulec zmianie na
skutek indywidualnych ustaleń między Stronami.
7. W przypadku usług realizowanych z dofinansowaniem Organizator zastrzega, że
zasady wskazane w ust. 2 oraz termin wniesienia opłaty wskazany w ust. 3 nie mają
zastosowania. W takich przypadkach Klient zobowiązuje się do uiszczenia należności
za usługę szkoleniową zgodnie z warunkami zawartymi w stosownej umowie między
Stronami.
8. Organizator każdorazowo wystawia Klientowi fakturę właściwą po zaksięgowaniu
całościowej wpłaty za usługę szkoleniową oraz po jej zakończeniu, w terminie do 3
dni od dnia jej zakończenia.

 

§ 5

ROZWIĄZANIE UMOWY NA USŁUGĘ SZKOLENIOWO-ROZWOJOWĄ

  1. ROZWIĄZANIE UMOWY NA USŁUGĘ SZKOLENIOWĄ

  2. 1. Organizator zastrzega, że w terminie do 5 dni kalendarzowych przed realizacją usługi
    może wskazać: inne miejsce przeprowadzenia usługi, lecz nadal w obrębie
    miejscowości pierwotnie wskazanej, zmianę godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi,
    zmianę eksperta. Zmiany nie mogą natomiast dotyczyć rodzaju usługi, celu i efektów
    kształcenia, programu usługi oraz zaplanowanej liczby godzin i ceny usługi.
    2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Klienci zostaną o tym fakcie
    poinformowani niezwłocznie, za pomocą wiadomości wysłanej na adres poczty
    elektronicznej lub/i telefonicznie.
    3. Organizator zastrzega sobie odwołanie usługi bądź zmianę jej terminu, miejsca
    realizacji usługi lub osoby eksperta, wyłącznie w określonych przypadkach:
    a) brak minimalnej liczby uczestników;

  3. 6

  4. b) choroba eksperta z wąskiej dziedziny specjalizacji;
    c) z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu decyzji
    władz państwowych, stanu wyjątkowego, epidemicznego, zamieszek, strajków
    czy działania siły wyższej.

  5. 4. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi z powodu braku osiągniecia
    minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji Klientowi w pierwszej kolejności
    zostanie zaproponowana nowa data realizacji usługi. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na
    realizację usługi w nowym terminie, zawartą między Stronami umowę należy
    traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient otrzyma zwrot
    wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty
    rozwiązania umowy.
    5. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń leżących po stronie
    Organizatora, ze szczególnym uwzględnieniem choroby eksperta, Organizator
    zastrzega sobie możliwość odwołania usługi. Organizator zastrzega, że w pierwszej
    kolejności Klientowi zostanie zaproponowana nowa osoba eksperta. Jeżeli Klient nie
    wyrazi zgody na prowadzenie usługi przez nowego eksperta, zawartą między
    Stronami umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym.
    Wówczas Klient otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do
    14 dni kalendarzowych od daty rozwiązania umowy.
    6. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi w każdym czasie z przyczyn
    nagłych i nieprzewidzianych, w sytuacjach losowych, których nie było możliwości
    przewidzieć, czy zapobiec im wcześniej i niezależnych od Organizatora. W takich
    sytuacjach Organizator każdorazowo zobowiązuje niezwłocznie poinformować
    Klienta o zaistniałej sytuacji oraz odwołaniu usługi. Organizator zastrzega, że w
    pierwszej kolejności Klientowi zostanie zaproponowany nowy termin realizacji usługi.
    Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na proponowaną mu zmianę, zawartą między Stronami
    umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient
    otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 14 dni
    kalendarzowych od daty rozwiązania umowy.
    7. Klient nie może domagać się rekompensaty za szkody bądź utracone korzyści wynikłe
    z powodu odwołania usługi szkoleniowej, rozwiązania umowy, bądź odstąpienia
    od niej przez Organizatora.
    8. Organizatorowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem
    natychmiastowym, w tym do wykluczenia Uczestnika z przebiegu usługi szkoleniowej
    w przypadku rażącego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu
    lub stwierdzenia, że Uczestnik znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych
    środków psychoaktywnych.
    9. Organizator będzie informował Klienta o wszelkich zmianach niezwłocznie, za
    pomocą wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub/i telefonicznie –
    wykorzystane zostaną w tym celu dane Klienta i Uczestników usługi, wskazane w
    formularzu zgłoszeniowym/umowie.

 

§ 6

ODSTĄPIENIE OD USŁUGI SZKOLENIOWEJ

1. Klientowi przysługuje bezpłatne odstąpienie od usługi szkoleniowej, jeżeli nastąpi
to nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą realizacji usługi.
2. Klient, który odstępuje od usługi szkoleniowej, zobowiązany jest do zgłoszenia tego
Organizatorowi w sposób e-mailowy na adres: marta.lozinska@empiria-pro.pl
lub telefoniczny oraz do bezwzględnego przesłania stosownej informacji na ww.
adres e-mail, uwzględniającej informacje wskazane w załączniku nr 3 do niniejszego
regulaminu, bądź przesłania uzupełnionego oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
3. W przypadku braku przedłożenia Organizatorowi stosownej informacji o odstąpieniu,
o którym mowa w ust. 2 , Organizator przyjmuje, iż nie został poinformowany w
sposób właściwy o woli Klienta o odstąpieniu od usługi.
4. Organizator zastrzega, iż niewłaściwy sposób odstąpienia od umowy przez Klienta nie
będzie rozpatrywany, jak również ma on prawo naliczyć opłatę za usługę w kwotach
określonych w ust. 5.
5. Klient, który zgłosi swoją rezygnację z usługi szkoleniowej w terminie późniejszym
niż wskazany w ust. 1, zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poniesionych przez
Organizatora w wysokości 50% wartości całej usługi.
6. Wyjątek od ust. 5 stanowi sytuacja, kiedy Klient wskaże inną osobę, która weźmie
udział w usłudze za rezygnującego Uczestnika. W takim przypadku nowy Uczestnik
zobowiązany będzie złożyć formularz zgłoszeniowy oraz dopełnić obowiązków
wskazanych przez Organizatora, a wpłacone już środki za usługę zostaną
przeksięgowane na poczet udziału nowego Uczestnika (zastępującego) lub wypłacone
odstępującemu Klientowi w momencie zaksięgowania wpłaty za usługę od nowego
Klienta/Uczestnika.
7. Koszty, o których mowa w ust. 5 stanowią koszt Klienta. Natomiast Klient rozlicza się
na podstawie odrębnych uregulowań, obowiązujących w jego zakładzie pracy,
z kierowanym pracownikiem, tj. Uczestnikiem usługi szkoleniowej (jeżeli dotyczy).
8. W sytuacji wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń, które uniemożliwią
Klientowi udział w usłudze, jest on zobligowany do niezwłocznego poinformowania
o tym fakcie Organizatora. Jeżeli będzie to miało miejsce na mniej niż 14 dni
kalendarzowych przed realizacją usługi, Organizator wychodząc naprzeciw Klientowi
może zaproponować mu udział w usłudze w innym terminie lub wyrazić zgodę
na przeniesienie dokonanej wpłaty na inną, dowolnie wybraną przez Klienta usługę,
jednak nie później niż w terminie 3 m-cy od daty pierwotnie planowanej daty
rozpoczęcia usługi.
9. W sytuacjach określonych w ust. 6 i ust. 8 każdorazowo decydujący głos należy
do Organizatora.

9
10. Organizator zobowiązany jest do dokonania Klientowi zwrotu wpłaconych środków
za usługę na wskazane konto bankowe, w terminie 14 dni kalendarzowych,
z zastrzeżeniem, iż 14-dniowy termin odstąpienia od umowy został dochowany.
11. Uczestnikowi usługi szkoleniowej przysługuje także rezygnacja z uczestnictwa
w usłudze w trakcie jej trwania, niezależnie od sposobu finansowania udziału
w usłudze (koszt własny, czy pracodawcy).
12. W sytuacji, o której mowa w ust. 11, Uczestnikowi nie przysługuje wydanie
zaświadczenia / certyfikatu ukończenia usługi szkoleniowej oraz nie przysługuje zwrot
uiszczonej opłaty. A jeżeli opłata za usługę nie została jeszcze uiszczona, Klient
zobowiązany jest do poniesienia jej kosztów w wysokości 100% jej wartości.
13. Powyższe ustępy mają zastosowane również do usług realizowanych
z dofinansowaniem.
14. Organizator zastrzega, że brak uzyskania dofinansowania od właściwego Operatora
środków finansowych z przyczyn formalnych, czy merytorycznych, nie wynikających
z zaniedbania ze strony Klienta, czy zaniechania działań związanych
z dofinansowaniem, nie powoduje obciążenia Klienta kosztami, o których mowa
w niniejszym paragrafie.

 

§ 7

PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW USŁUG SZKOLENIOWYCH
1. W trakcie trwania usługi szkoleniowej, Uczestnik zobowiązany jest do:
a) stosowania się do poleceń porządkowych Organizatora;
b) nieingerowania w odbywanie usługi szkoleniowej przez innych Uczestników;
c) przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących w miejscu realizacji usługi;
d) zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi alkoholu lub środków odurzających oraz
uczestniczenia w usłudze pod wpływem;
e) zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi przedmiotów i narzędzi zagrażających
życiu i zdrowiu innych Uczestników;
f) palenia tytoniu wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych;
g) uzyskania zgody od osób, których wizerunek chce utrwalać poprzez nagrywanie,
filmowanie lub/i fotografowanie;
h) zachowywania się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego, w sposób
nieutrudniający uczestnictwa w usłudze i miejscu zakwaterowania innym osobom.
2. Uczestników obowiązuje bezwzględny zakaz nękania innych uczestników. Za nękanie
przyjmuje się: wszelkie obraźliwe komentarze, w tym dotyczące płci, wieku, orientacji
seksualnej, niepełnosprawności, wyglądu fizycznego, rasy, pochodzenia etnicznego,
religii, a także umyślne zastraszanie oraz prześladowanie innych uczestników usługi
szkoleniowej. Ponadto podczas usługi szkoleniowej zabrania się używania słów oraz
symboli powszechnie uznanych za niedozwolone, w tym wulgaryzmów lub określeń
mogących powodować obrazę uczuć religijnych lub światopoglądowych, oraz
wskazujących na dyskryminację.

10
3. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z usługi szkoleniowej każdego
Uczestnika rażąco naruszającego zasady zachowania określone w ust. 1 lub/i ust. 2.
4. Uczestnicy usługi szkoleniowej ponoszą pełną odpowiedzialność materialną
za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym jest realizowana
usługa.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy materialne Uczestników usługi
szkoleniowej pozostawione bez opieki, które zostały zniszczone, zagubione,
skradzione czy inne.
6. Każdy Uczestnik usługi szkoleniowej ma obowiązek niezwłocznie powiadomić
Organizatora o sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia
Uczestników usługi.
7. Uczestnikowi usługi szkoleniowej przysługuje prawo dokonania oceny eksperta
w formie ankiety oceniającej, przeprowadzonej na końcu usługi oraz w formie
odpowiedzi na zadawane pytania przez Organizatora.
8. Wszelkie materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wydawane Uczestnikom usługi
szkoleniowej, stanowią materiały pomocnicze do nauki, wdrażania czy posługiwania
się nimi. Organizator wprowadza zakaz kopiowania i rozpowszechniania otrzymanych
materiałów winnym celu niż na własny użytek.
9. Od Uczestników usługi szkoleniowej oczekuje się aktywnego udziału we wszystkich
zaplanowanych zajęciach.
10. Brak uczestnictwa w którejkolwiek z części, modułu czy bloku usługi szkoleniowej,
które nie zostało uzasadnione, czy usprawiedliwione, stanowi podstawę do odmowy
wystawienia zaświadczenia / certyfikatu ukończenia. Organizator zastrzega tym
samym, iż uczestnik powinien niezwłocznie zgłaszać Organizatorowi swoją absencję
na zajęciach, spóźnienie, bądź wcześniejsze opuszczenie zajęć za pośrednictwem e-
maila marta.lozinska@empiria-pro.pl
11. Bezpośrednio po przeprowadzeniu usługi szkoleniowej, Organizator wydaje
Uczestnikowi certyfikat potwierdzający uczestnictwo w usłudze i nabycie określonej
kompetencji/kwalifikacji pod warunkiem, że ten uzyskał wynik pozytywny z walidacji.
12. Każdy Uczestnik usługi zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na usługę
szkoleniową, a także do każdorazowego potwierdzania swojego uczestnictwa,
złożeniem czytelnego podpisu na liście obecności.
13. Niedopuszczalna jest sytuacja, aby Uczestnik podpisał listę obecności pierwszego dnia
za wszystkie dni realizacji usługi z góry. Wówczas jest to jego wyłączna
odpowiedzialność.
14. Organizator może zwrócić się do Uczestnika z prośbą o wyrażenie zgody na
utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku na zdjęciach bądź filmach wykonanych w
trakcie realizacji usługi szkoleniowej. Wyrażenie takiej zgody jest w pełni dobrowolne
i nie wpływa w żaden sposób na możliwość udziału w usłudze, czy realizację umowy –
nie dotyczy zapisów z § 8 ust. 4.

11
15. Uczestnik usługi szkoleniowej zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym
regulaminem oraz wyrażeniem zgody na przestrzeganie jego postanowień.
16. W przypadku usług szkoleniowych, które będą ogłoszone przez przedsiębiorstwo
EMPIRIA PRO w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) pod adresem
www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl, Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się
z zapisami Regulaminu BUR i jego przestrzegania.
17. Uczestnik zobligowany będzie do wypełniania narzędzi służących ewaluacji
i monitoringowi jakości zrealizowanej usługi szkoleniowej, szczególnie w przypadku
usług realizowanych z dofinansowaniem.
18. Organizator nie zapewnia ani nie zwraca Uczestnikowi środków ponoszonych
na zakwaterowanie, dojazd do miejsca, w którym odbywa się usługa szkoleniowa
i koszty związane z parkingiem pojazdów wykorzystywanych do przybycia na usługę
przez Uczestnika.
19. Organizator usługi szkoleniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi ma obowiązek
przekazać każdemu Uczestnikowi program szkolenia wraz z harmonogramem.
20. Ramowy program usługi szkoleniowej jest każdorazowo zamieszczany w ofercie,
dostępnej na stronie internetowej EMPIRIA PRO lub/i w Bazie Usług Rozwojowych.
21. Organizator zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w sposób wolny od wad.
22. W ramach umowy Organizator zapewnia przygotowanie pomieszczenia
dydaktycznego wyposażonego w odpowiedni sprzęt oraz materiały szkoleniowe –
każdorazowo zgodnie z ofertą. Pomieszczenie będzie każdorazowo spełniać
bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla Uczestników usługi oraz osób
prowadzących (kadra ekspercka).

§ 8

WALIDACJA USŁUG SZKOLENIOWYCH

1. Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na wzięcie udziału w procesie
walidacji na koniec realizowanej usługi szkoleniowej, niezależnie od źródła i sposobu
jej finansowania, która ma za zadanie weryfikację zakładanych do osiągnięcia
efektów kształcenia.
2. Udział w walidacji jest obowiązkowy, gdyż stanowi integralną część usługi
szkoleniowej. Uczestnik, który odmawia wzięcia udziału w walidacji przyjmuje
do wiadomości, że nie ukończy usługi szkoleniowej, a tym samym nie zostanie
mu wydany dokument potwierdzający ukończenie usługi szkoleniowej.
3. Przyjęte metody walidacji są każdorazowo wskazywane w karcie usługi publikowanej
w BUR na stronie www.uslugirozwojowe.gov.pl lub/i w ofertach usług
zamieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
4. Uczestnik zobligowany będzie do wypełniania narzędzi do walidacji badających
poziom osiągnięcia zakładanych efektów kształcenia potwierdzających nabycie
kompetencji/kwalifikacji po zakończonej usłudze.
5. Organizator zastrzega, że w ramach realizowanej usługi może dokonywać utrwalenia

12
wizerunku / głosu / wypowiedzi uczestników celem potwierdzenia przeprowadzenia
walidacji w formie analizy dowodów i deklaracji, na co Uczestnicy wyrażają zgodę.
Uczestnik, który nie wyraża zgody na utrwalanie jego wizerunku / głosu / wypowiedzi
przy wykonywaniu zadań praktycznych celem przekazania ich do weryfikacji przez
walidatora, do czego ma prawo, powinien poinformować o swojej decyzji osobę
utrwalającą wizerunek / głos / wypowiedź. Wówczas będą one przetwarzane
w sposób uniemożliwiający jego identyfikację (np. naklejka na twarz, nagranie
bez twarzy itp.), jednak przyjęta metoda walidacji musi zostać przeprowadzona,
a Uczestnik nie ma możliwości złożenia odmowy wzięcia w udziału w zaplanowanej
wcześniej metodzie walidacji.
6. Organizator zastrzega, że minimalne progi zaliczenia dla przyjętej walidacji
są każdorazowo publikowane w karcie usługi lub/i ofercie, zamieszczonej na stronie
BUR lub/i Organizatora.
7. Proces walidacji prowadzony jest każdorazowo z zapewnieniem rozdzielności funkcji
między osobą walidującą/podmiotem walidującym a kadrą prowadzącą usługę
szkoleniową (ekspertem), tzn. są to różne osoby.
8. Do przeprowadzenia walidacji Organizator każdorazowo angażuje ekspertów
posiadających stosowne kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie zawodowe.
Obowiązują zapisy wskazane w § 9.
9. Walidator każdorazowo posługuje się autorskimi narzędziami walidacyjnymi
opracowanymi adekwatnie do przyjętej w ofercie/karcie usługi metodzie
walidacyjnej, rekomendowanych przez IBE i akceptowanych przez PARP.
10. Obowiązujące u Organizatora metody walidacji i sposób ich realizacji są zgodne
z opisami rekomendowanymi przez IBE na stronie:
https://walidacja.ibe.edu.pl/metody/pl/
11. Osoba/Podmiot prowadząca/-y walidację każdorazowo opracowuje raport z walidacji
po jej zakończeniu, w którym wskazuje, czy Uczestnik zdał walidację z wynikiem
pozytywnym czy negatywnym.
12. Wyłącznie Uczestnik, który uzyskał pozytywny wynik z walidacji uzyska
certyfikat/zaświadczenie ukończenia usługi szkoleniowej.
13. W przypadku Uczestników, którzy ukończyli usługę szkoleniową z wynikiem
negatywnym z walidacji, a korzystali z dofinansowania do usługi, Organizator
zapewnia wystawienie właściwego certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu usługi
z adnotacją, iż usługa zakończyła się uzyskaniem wyniku negatywnego z walidacji.
14. Certyfikaty/zaświadczenia są każdorazowo przekazywane Uczestnikom
po zakończonym procesie kształcenia, tj. walidacji, bądź są wysyłane do Uczestników
w wersji papierowej na wskazany przez Uczestnika adres do korespondencji.

 

§ 9

OSOBY PROWADZĄCE – KADRA

1. Organizator zapewnia zatrudnienie do każdej usługi szkoleniowej osoby prowadzące
usługę i walidujące (trener, instruktor, doradca, moderator, wykładowca, coach,
walidator itp.), które posiadają odpowiednie uprawnienia, kompetencje i kwalifikacje
oraz odpowiednią wiedzę praktyczną względem tematyki realizowanej usługi.
2. Uczestnikowi zostaną udostępnione informacje względem posiadanych kwalifikacji
i uprawnień Eksperta wskazane w karcie usługi lub/i ofercie.
3. Eksperci są zobligowane do bezwzględnego przestrzegania zapisów Regulaminu prac
ekspertów EMPIRIA PRO.
4. Eksperci posługiwać się będą językiem wolnym od stereotypów, przestrzegając
zasady niedyskryminacji i równego traktowania wszystkich Uczestników, bez
względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, wyznanie, wykształcenie, obszar
zamieszkania, czy orientację seksualną.
5. Praca Ekspertów podlega każdorazowo ocenie poprzez wypełnienie ankiety
oceniającej przez Uczestników usługi.
6. Wszelkie materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wydawane Uczestnikom usługi
szkoleniowej są autorskie i pozwalają zidentyfikować ich autora i właściciela.

 

§ 10

DOSTĘPNOŚĆ DO USŁUG SZKOLENIOWYCH

1. Organizator zapewnia dostępność udziału w organizowanych usługach szkoleniowych
wszystkim zainteresowanym osobom, posiadającym pełną zdolność do czynności
prawnych, którzy zapoznali się z niniejszym Regulaminem oraz akceptują jego
postanowienia.
2. Organizator w sposobach projektowania i realizacji świadczonych usług
szkoleniowych stara się uwzględniać szeroko pojęty postulat dostępności dla osób ze
szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi, w tym z różnego rodzaju ograniczeniami,
czy też niepełnosprawnościami.
3. Organizator każdorazowo stara się zapewnić realizację usług szkoleniowych zgodnie
ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
4. Uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi, w tym z uwagi na ewentualnie
posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed
terminem rozpoczęcia realizacji usługi zgłosić Organizatorowi dodatkowe wymagania
/ swoje potrzeby dotyczące umożliwienia mu udziału w usłudze szkoleniowej.
5. Udział osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi w przypadku
organizowanych usług szkoleniowych wymagających od Uczestnika szczególnej
sprawności psychicznej, fizycznej lub psycho-fizycznej, jest możliwy wyłącznie po
przedstawieniu stosownego zaświadczenia od Lekarza Medycyny Pracy
dopuszczającego go do usługi (jeżeli dotyczy).

14
6. Uczestnik, który nie ma pewności, czy może wziąć udział w usłudze szkoleniowej
z uwagi na posiadane ewentualne ograniczenia, czy szczególne potrzeby
funkcjonalne, powinien każdorazowo kontaktować się z Organizatorem w tym
zakresie. Kontakt: marta.lozinska@empiria-pro.pl, 572403434.

 

§ 11

ZGŁASZANIE REKLAMACJI USŁUG SZKOLENIOWYCH

1. Klientowi przysługuje zgłoszenie reklamacji względem Organizatora usługi
szkoleniowej lub osoby prowadzącej (trener, instruktor, doradca, wykładowcy, coach,
moderator itd.) w terminie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia
zakończenia usługi.
2. Po upływie terminu określonego w ust. 1 reklamacje nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje oraz zastrzeżenia pod rygorem nieważności, powinny być zgłaszane
w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub wiadomością e-
mail, na wskazany adres Organizatora:
EMPIRIA PRO Marta Łozińska
ul. Bażantowa 2, 55-002 Gajków
marta.lozinska@empiria-pro.pl
4. Uczestnik usługi szkoleniowej, usunięty z niej przez Organizatora na podstawie § 7
ust. 2 niniejszego regulaminu traci możliwość kontynuowania uczestnictwa w usłudze
i możliwość wniesienia reklamacji, a wniesiona należność za usługę szkoleniową
nie podlega zwrotowi.
5. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta lub/i
Uczestnika usługi, przedmiot reklamacji oraz żądania zawiązane z reklamacją.
W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Organizator wezwie Klienta do jej
uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient
zobowiązany do uzupełnienia niekompletnej reklamacji w terminie 7 dni
kalendarzowych pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania.
6. Złożona reklamacja jest rozpatrywana przez Organizatora w terminie do 14 dni
kalendarzowych od dnia jej prawidłowego otrzymania.
7. Zgłaszający reklamację usługi szkoleniowej zostanie powiadomiony o uznaniu
lub odrzuceniu reklamacji w wersji pisemnej.
8. Udzielona pisemna odpowiedź Organizatora na zgłoszoną reklamację jest ostateczna
i nie podlega ponownemu rozpatrzeniu. Zgłaszającemu reklamację w takim wypadku
pozostaje droga sądowa.
9. Wszelka korespondencja ze zgłaszającym reklamację usługi szkoleniowej, będzie
prowadzona na dane teleadresowe podane w karcie zgłoszeniowej, elektronicznym
formularzu zgłoszeniowym lub umowie.
10. Klient, zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych teleadresowych
pod rygorem utraty roszczenia.

15
11. Organizator usługi szkoleniowej nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość
dostarczenia korespondencji do zgłaszającego reklamację z uwagi na błędne
lub niepełne dane teleadresowe.
12. Przyjmuje się, że list wysłany pod ostatni znany Organizatorowi usługi szkoleniowej
adres Klienta jest skutecznie dostarczony po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia
jego nadania.
13. Niedochowanie formy pisanej przez zgłaszającego reklamację na usługę szkoleniową,
skutkuje jej nieważnością względem Organizatora.

§ 12

RABATY I PROMOCJE

1. EMPIRIA PRO udziela rabatów lub promocji na realizowane i organizowane usługi
szkoleniowe.
2. Udzielone rabaty nie sumują się oraz nie można ich łączyć z innymi promocjami.
3. Rabat nie może być zamieniony na gotówkę.
4. Organizator usługi szkoleniowej może przyznać indywidualny rabat dla wybranych
Klientów.
5. Rabat nie jest przyznawany przez Organizatora usługi szkoleniowej automatycznie.
Każdorazowo strona zainteresowana musi wystąpić o jego przyznanie.
6. W przypadku zamkniętych lub grupowych usług szkoleniowych, obowiązują ceny
ustalone przez negocjacje.
7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za ceny opublikowane na innych serwisach
internetowych niż strona internetowa EMPIRIA PRO.

§ 13

PODNIESIENIE CEN ZA USŁUGI SZKOLENIOWE

1. Organizator zastrzega, że wprowadza do niniejszego regulaminu klauzulę
dopuszczającą podniesienie ceny za usługę szkoleniową.
2. Organizator zobowiązuje się do zawiadomienia Klientów o planowanych podwyżkach
cen usług z odpowiednim wyprzedzeniem, tj. minimum 14 dni kalendarzowych przed
planowaną podwyżką.
3. Klienci, z którymi została już podpisana umowa, zostaną zawiadomieni o
jednostronnej zmianie warunków zawartej umowy przez Stronę Organizatora.
4. Organizator zastrzega, że każdemu Klientowi w związku z jego zawiadomieniem
o planowanej podwyżce ceny za usługę, a tym samym zawiadomieniu o
jednostronnej zmianie warunków zawartej umowy, przysługuje prawo do rozwiązania
takiej umowy, a ewentualne wpłacone zaliczki na poczet usługi zostaną zwrócone
Klientowi w pełnej wysokości.
5. Termin odstąpienia przez Klienta od umowy, o którym mowa w ust. 4 wynosi 7 dni
kalendarzowych. W tym celu powinien on złożyć oświadczenie z rezygnacją z usługi,

16
stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu, w sposób wskazany w § 6 ust.
2.
6. Organizator może dokonać podwyżki ceny za realizację usług wyłącznie
w uzasadnionych przypadkach, które bezpośrednio narażają go na straty finansowe,
jak np. znaczące i niekorzystne zmiany finansowo-gospodarcze w kraju, podwyższenie
stawek podatku VAT od towarów i usług, znaczny wzrost cen za energię elektryczną,
ogrzewanie, wysoką inflację, nałożenie na Organizatora usług ustawowych nowych
obowiązków, powodujących wzrost kosztów świadczenia usługi, zakup dodatkowych
środków ochrony indywidualnej dla każdego uczestnika usługi wz. z pandemią itp.

§ 14

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Organizator usługi szkoleniowej przetwarza dane osobowe osób fizycznych zgodnie
z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych, stanowiących załącznik nr 4 do niniejszego
regulaminu.

§ 15

PRAWA AUTORSKIE I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom usługi są własnością Organizatora,
bądź Organizator może nimi dysponować po podstawie udzielonej mu niewyłącznej
licencji. Tym samym Organizator zapewnia, że posiada właściwy tytuł prawny
do dysponowania i rozpowszechniania w ramach realizowanej usługi materiałami
szkoleniowymi.
2. Organizator każdorazowo informuje Uczestników, że wszelkie materiały szkoleniowe,
które są im przekazywane podczas usługi są chronione prawem autorskim i nie mogą
być rozpowszechniane w innym zakresie i celu niż na własny użytek – w celach
niekomercyjnych. Tym samym Uczestników obowiązuje zakaz kopiowania,
rozpowszechnienia, wprowadzania zmian, przesyłania, drukowania, publicznego
odtwarzania/wykorzystywania, czy odsprzedawania otrzymanych materiałów
szkoleniowych.
4. Wykorzystywanie materiałów szkoleniowych przez Uczestników na inny niż własny
niekomercyjny użytek wymaga każdorazowo pisemnej zgody ich właściciela i autora.
5. Organizator informuje, że Eksperci realizujący usługę szkoleniową każdorazowo
są zobowiązani przepisami właściwej umowy do przestrzegania własności
intelektualnej Uczestników.
6. Niniejszy Regulamin stanowi utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2022, poz. 2509, z późn.
zm.). Wszelkie majątkowe prawa autorskie do Regulaminu przysługują EMPIRIA PRO.

§ 16

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Klient wyraża zgodę na wystawienia FV, korekty, duplikatu bez jego podpisu z datą
zaksięgowania wpłaty i otrzymywania ich w formie elektronicznej bez jego podpisu.
Klientowi przysługuje prawo do zmiany formy otrzymywania tych dokumentów
w drodze złożenia oświadczenia woli Organizatorowi drogą e-mailową bądź listownie.
2. Organizator ma prawo jednostronnego wprowadzania zmian do postanowień
niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia
na stronie internetowej EMPIRIA PRO.
3. Klient zapisany na usługę szkoleniową ma prawo odstąpić od umowy z uwagi na
zmiany w Regulaminie usług szkoleniowych EMPIRIA PRO w terminie 7 dni
kalendarzowych od dnia publikacji zmiany lub tekstu jednolitego regulaminu, o
którym mowa, jeżeli zmiany te miały istotne znaczenie dla sposobu realizacji usługi,
dokonywania zapisów, rozliczania, bądź odstąpienia od umowy.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy
Kodeksu cywilnego.
5. Wszelkie spory, mogące wynikać z uczestnictwa w usłudze szkoleniowej, będą
rozpatrywane przez sąd rejonowy właściwy dla siedziby Organizatora usługi.

Zatwierdzam
Marta Łozińska

Niniejszy dokument wraz z załącznikami wchodzi w życie z dniem 5 marca 2020 r.

 

Załączniki:
Załącznik nr 1 – Postanowienia dotyczące Klientów będących Konsumentami
Załącznik nr 2 – Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o rezygnacji z usług szkoleniowo-rozwojowych

………………………………………………….…………………..……………………………...........................................................................................................................................................................................…

Załącznik nr 1

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

 

  1. W przypadku zawarcia umowy z Klientem będącym Konsumentem w rozumieniu art. 22 kodeksu cywilnego, względem tego Klienta nie znajdują zastosowania § 2 ust. 8, § 4 ust. 5, § 4 ust. 6, § 4 ust. 7, § 5 ust. 1, § 5 ust. 2, § 5 ust. 4, § 6 ust. 1, § 6 ust. 5, § 6 ust. 6, § 7 ust. 2 Regulaminu.

  2. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. W przypadku takim Organizator zwraca Klientowi będącemu Konsumentem wszystkie dokonane przez niego płatności.

  3. Klienta będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy za pośrednictwem wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej marta.lozinska@empiria-pro.pl. Wzór formularza odstąpienia stanowi załącznik numer 3 do Regulaminu.

  4. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, uprawnienie wynikające z § 1 ust. 1 Regulaminu nie narusza w żadnej mierze prawa, o którym mowa w punkcie 2 załącznika numer 1 do Regulaminu.

  5. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, uprawnienie wynikające z § 9 ust. 1 Regulaminu przysługuje w terminie 2 lat od dnia zakończenia szkolenia.

  6. Organizator nie podlega przepisom Kodeksu dobrych praktyk, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

 

………………………………………………….…………………..……………………………...........................................................................................................................................................................................…

 

Załącznik nr 2

załącznik-Formularz zgloszeniowy.PNG

INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ:

  1. Uczestnik zobowiązuje się do udziału w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, na którą dokonał zapisu. W przypadku rezygnacji z usługi, Uczestnik zobowiązuje się poinformować Organizatora najpóźniej na 5 dni przed planowaną datą rozpoczęcia usługi. W przeciwnym razie Klient kierujący Uczestnika na usługę, zobowiązany będzie do poniesienia kosztów usługi w wysokości 30% jej wartości.

  2. Powyższy zapis nie dotyczy Konsumentów, którzy zawarli umowę na odległość lub poza siedzibą przedsiębiorstwa EMPIRIA PRO – Konsument zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podawania przyczyny. Jeżeli wskazany termin upłynął, Konsument zobowiązany jest do przestrzegania zapisów określonych w pkt. 1.

  3. Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE:

  • a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest przedsiębiorstwo EMPIRIA PRO Marta Łozińska, ul. Bażantowa 2, Gajków, 55-002 Kamieniec Wrocławski, NIP: 5992702072, REGON: 385707793, reprezentowane przez właścicielkę, Panią Martę Łozińską, kontakt: marta.lozinska@empiria-pro.pl;

  • b) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu kompleksowej obsługi i realizacji usługi, na którą dokonany został zapis;

  • c) Kontakt do Administratora Ochrony Danych: marta.lozinska@empiria-pro.pl.

  • d) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywanie innym podmiotom i osobom. Jeżeli jednak odbiorcą Pani/Pana danych osobowych stanie się inny podmiot z uwagi na konieczność zrealizowania poprawności usługi, zostanie Pani/Pan o tym poinformowana/-ny w stosownym oświadczeniu;

  • e) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione na miejscu do wglądu specjalistycznym podmiotom, realizującym badania ewaluacyjne, monitoring, kontrolę bądź audyt w przedsiębiorstwie EMPIRIA PRO Marta Łozińska;

  • f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa (przepisy o archiwizacji). W przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody, dane te będą przechowywane przez okres wskazany w zgodzie;

  • g) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w przypadku danych pozyskanych w wyniku zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

  • h) Zgodnie z art. 77 RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (dawniej GIODO), na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, w zakresie realizacji obowiązków nałożonych na Administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości merytorycznego załatwiania Pani/Pana sprawy. Podanie dodatkowych danych, nie wynikających z przepisów prawa (np. nr telefonu, adres poczty elektronicznej) jest dobrowolne – umożliwiające kontakt w sprawie realizacji usługi. Jednak brak ich podania uniemożliwi wykorzystanie tych danych do celów kontaktowych lub informacyjnych.

Tym samym:


 Akceptuję i zobowiązuję się do przestrzegania zapisów Regulaminu usług szkoleniowo-rozwojowych EMPIRIA PRO Marta Łozińska
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez przedsiębiorstwo EMPIRIA PRO Marta Łozińska, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (t.j. Dz. U. 2018, poz. 1669), w celu realizacji procesu niniejszego zgłoszenia i w zakresie do tego niezbędnym.
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych i przesyłania informacji handlowych przez przedsiębiorstwo EMPIRIA PRO Marta Łozińska. Wiem, że przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody w każdym momencie. 

 

Inne informacje (np. preferencje żywieniowe, wymagania względem prowadzącego itd.):
................................................................................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

Data i czytelny podpis Uczestnika

………………………………………………….…………………..………………………………

 

Prosimy o wypełnienie zgłoszenia i przesłanie go drogą pocztową na adres Organizatora lub w sposób elektroniczny na adres e-mail: marta.lozinska@empiria-pro.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Załącznik nr 3

 

………………………………………………..
Dane Konsumenta/Klienta

EMPIRIA PRO Marta Łozińska
ul. Bażantowa 2, Gajków
55-002 Kamieniec Wrocławski
marta.lozinska@empiria-pro.pl

 

OŚWIADCZENIA O REZYGNACJI Z USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ


Niniejszym oświadczam, iż ………………………………………………………………………..…. rezygnuję z usługi

                                                                   (imię i nazwisko)

……………………………………………………….…………………………………….………….... (nazwa usługi szkoleniowo-rozwojowej)
organizowanej w dniu/dniach …………………………………………………………………

 

Zgodnie z Regulaminem usług szkoleniowo-rozwojowych EMPIRIA PRO Marta Łozińska przysługuje/nie przysługuje*
mi zwrot w wysokości:
100% / 70%* uiszczonej należności za udział w usłudze, tj. .…... PLN, słownie …….………………….....…...

 

W związku z powyższym proszę o**:
 odesłanie należności na poniższy rachunek bankowy:
…………………………………………………………………………..………………………………
 pozostawienie wpłaconych środków na rachunku Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej, tytułem opłaty za uczestnictwo w usłudze, która odbędzie się w innym terminie 
 pozostawienie wpłaconych środków na rachunku Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej, tytułem wpłaty na rzecz uczestnictwa w innej usłudze: ……………………………………………………………………………………..……………………
                                                                 
    (nazwa usługi szkoleniowo-rozwojowej)

………………………………….………………….
(data, czytelny podpis Uczestnika)

* niewłaściwe skreślić
** właściwe zaznaczyć

bottom of page